Konstiga drömmar

Drömde så sjuka drömmar i natt så det inte är sant ! Nu är man som en zoombi
av alla konstiga drömmar, undra vad som hände där ? A så nej inte speciellt bra
sömn i natt, sitter och jäspar medans kaffet kockar, har lite data jobb innan jag
ska in till stan på möte ! Galet mycket möten nu må jag säga ! Vilket tråkigt väder
det är idag ! Hade tänkt gå ut på en promenix på morgonen men ärligt talat är det
för läskigt haha, har hört för läskiga saker på sista tiden och vill inte ut i skogen
ensam + att jag fortfarande är lite rädd att vara ensam.. Från planerings freak
till spontan & från att älska att vara ensam till att vara rädd för att vara ensam ?..
Men åker och spenderar ett par timmar på gymmet istället, fristad !

Så mycket som snurrar i huvudet, låg och vred på mig i flera timmar igår
innan jag kunde somna, hade ju en väldigt skön och avslappnad helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0