Hit him for me baby !

Heej snygging ! Haft en riktigt mysig kväll med mamsen, pappa åkte och var
barnvakt åt syrrans barn så då passade vi på att hyra film ! Red riding hood,
den va rätt bra, sjukt mysig miljö ! Äskar filmer som är långt ute i ingenstans
i underbara naturer ! En kompis sa till mig att den va helt förutsebar men det
var den verkligen inte, vem är den elaka vargen, han, hon, han hon satt jag
och mamma halva filmen ! Dock håller ju alltid jag på odjuren i filmer hehe..
Sen såg vi en film på tv:n som va jätte rolig ! Men vad är det med killar som
slåss jag tycker är så otroligt sexigt ?! Behöver jag se någon om det ?..

Nu är jag redig trött, har packat ihop MK produkterna tills imorgon som
kom idag, så jäkla snabbt, beställde bara här om dagen !

Imorgon blir det Stockholm, träffa syster på lunch, kanske träffa en barndomskompis
och söka jobb ! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0