Breaking dawn & fetischer

YEEES nu ät biljetterna äntligen bokande till mig och min underbara tjej Tina !
Ska gå och se Breaking dawn på lördag kväll efter en runda på Gränby och
käk ! Shiit va jag har längtat tills att den skulle komma !!! Älskar vampyrer,
önskar att det finns i verkligheten.. Haha, de är ju typ som en djurmänniska,
kan inte bli bättre ! ;)

Haha jag borde nog verkligen kolla upp mina konstiga fetischer !
Fast skulle inte tro att jag är ensam, känner många (killar) som
älskar fötter ! Okej kan förstå hela sexiga klackskor men bara
vanliga fötter ? Fast jag dömer ingen, tycker att svenskar i allmänhet
är för blyga när det kommer till sex ! Är ju det naturligaste som finns,
eller har jag fel ?

Nej de får bli en annan dag, nu måste jag sova ! Ska upp tidigt imorgon men som
tur är duschade jag ikväll istället så sparar in en halvtimme extra på morgonen,
helt klart värt att sova med blött hår för !

God natt älsklingar, pussa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0