Ät kvinna ÄT !

Dom senaste veckorna har jag varit jätte dålig på att äta, har som max fått
i mig något två ggr om dagen !! Det är fan inte okej någon stans, Elmina va
inte så glad på mig men har jag mycket att göra tänker jag inte ens på mat !
Åkt hit och dit och runt över allt, duttan här och där ! Inte det jag har prioriterat,
men nu får jag helt enkelt börja äta regelbundet och få in en bra mat rutin och
ja tvinga i mig maten ! Hatar att tvinga i mig mat men måste verkligen ! Min
kropp säger ifrån, hård träning utan bränsle, de går verkligen inte ..

Älskar du är vad du äter, Anna Skipper är rätt tuff men det är skit bra ! Det är
liv hon räddar, folk förstår inte hur allvarligt deras lägen är oftast. Just nu skulle
hon inte vara så glad på mig heller, ska ändras nu ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0