Årets julklapp till mig själv

Pratade med min vän Natta idag som är frisör, måste verkligen klippa mig
och får typ ångest över det för känns som att håret blir jätte kort (Elmina
är likadan så är iaf inte ensam om att vara knäpp) haha ! Så när jag låg
och försökte sova (men kunde inte för jag va så sugen på ideen med resan)
igår natt så kom jag på att jag skulle sätta i löshår !! Har aldrig gjort det
förut bara med klämmor så skulle vilja prova ! Har ju redan rätt så tjockt
och långt hår men det blir ändå så jäkla mycket snyggare med löshår !
Har ju även varit lite sugen på att färga det rött, kanske bleka ner det
och lägga i en koppar brun aktig färg (som tjejen på bilden i inlägget
innan) ! Hos frissan går det ju på 2-3 tusen ! helt galet, så bra att man
har kontakter ;)

Orkar aldrig göra något med håret längre, duschar och borstar (knappt det) sen
får det bara vara som det är ! Dags för något nytt ! Får bli årets julklapp till mig
själv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0