,

Heeej babes ! Igår va jag hos syrran hela förmiddagen, åkte och tränade sen tbx
till syster vi hade helt enkelt för mycket att prata om ! Härligt att se henne må bra
igen !! Tack för en underbar dag sis, äntligen någon som förstår mig i familjen ! Sen
ringde dom från butiken jag provjobbade på ett par veckor tbx som ville att jag skulle
jobba i helgen ( imorgon öppnar dom nya butiken ) och självklart ställde jag upp på det !

Så idag när jag kom dit 20 i 9 (skulle börja 9) så är det bara massa elkillar
i butiken ?? Ingen florist i syne ! De va både jätte kul att dom va där för
dom va as sköna men samtidigt kunde vi inte göra det vi behövde innan
fyra då vi skulle ha en mini invigning för butiken. Hur tänker man egentlige
om man fixar elen dagen innan ??! De skulle ju varit klart för veckor sen !
Men men, har slitit hårt idag, va jätte kul men guud va man får ont i kroppen !
Stå hela dagarna (jobbade mellan 9 och 19.30) och dom enda stunderna man
fick sitta ner va när man gick på toa ! De va verkligen jobb jobb jobb, allt
gick riktigt bra och butiken blev jätte fin fast har mycket snitt att ta hand om
imorgon (åh va jag längtar...) ! Finns jätte mycket att skriva om dagen men
kan inte slösa dyrbar sovtid som jag verkligen behöver ! Har varit en jätte
rolig dag iaf, är fortfarande jätte pigg men är väl över trött, märkte det när
jag kollade How när jag kom hem ! Visst att jag skrattar mycket men asså
dog nästan av skratt till avsnitt jag sett 10 ggr !? Okej men nu orkar jag
verken läsa igenom det jag skrivit så om det blir jätte konstigt får ni ha
överseende ! :)

Hahaha okej de här är så roligt så jag dör, tidigare har jag
inte alls brytt mig men det är dom små detaljerna som är
roliga ! Lägg märke till : Att Lilly ser jätte nöjd ut, Ted gör
ett jätte roligt "hopp" i sin min när hon äter sockervadd
och att det låter som ett kast när hon stoppar in det i
munnen ! Sen också när Marchall och Lilly sitter vi bordet
efter och han ler snällt mot henne sen byter snabbt om
ansiktet ! haha jag har typ sett snutten 50 ggr nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0