Pepparkaksänglar

Idag har vi bakat pepparkaksänglar och andra figurer att dekorera huset med
till julen ! Brukar göra det varje år, sjukt mysig tradition ! Min ängel gjorde jag
gravid, haha det är ju gulligt ! Dock sväller dom upp så mycket när man har dom
i ugnen .. Sen åkte mamma och pappa och kollade fyrverkerierna i Uppsala så va
barnvakt åt Meja & Elvis ! Vi kollade på barnkanalen och åt pizza, jätte mysigt !
Fast somnade så missade hur det slutade när Ozzo skulle fira jul ;)

Mina skapelser, katterna ska föreställa mina små änglar Cleo & Tussan,
tänkte ställa dom mot ett fönster så det ser ut som att dom kollar ut på fåglarna 
som Tussan alltid gjorde (vi har ett fågelbord precis utanför köke). Saknar min
ängel så, önskar inget mer än att få ha henne här till julen.





<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0