Ögongodis på jobbet

Heej boo ! Varit en riktigt bra dag på jobbet ! Imorgon ska vi baka pepparkaks
änglar med barnen, jätte mys ! På tal om barn hade bossen med sig sina små
godisbitar till ungar idag ! Minstingen på typ 1-2 år va så söt så man ville smuggla
in han under tröjan haha, svart lockigt hår, bruna ögon och en sån där liten plut
mun ! Vill ha en liten knorvel att mysa med ! Hoppas Tina & Jimmy blir på smällen
om något år eller så (a), dom kommer få en sån där ängla lik sak med hennes
otroligt vackra blåa stora ögon och blont hår ! Själv önska jag att jag skulle få
en mörkhårig liten sak, men mina intensiva blå ögon ! Va man kan ända på sig
på ett par år, för ett par år sen brydde jag mig inte det minsta om ungar ?..
Visst kommer väl aldrig bli en riktig barn person, men har verkligen kommit
långt på den vägen måste jag säga, trodde jag ärligt talat inte !

Ikväll har jag myst under täcket till How hela kvällen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0