LOVEU

På Lördagen blev vi bjudna på stor mysig frukost och jag började min
galna Gotlands historia som hon ännu inte hört ! Fast den tar typ en
vecka att berätta så hann bara med början ! Sen åkte jag och älsklingen
till Thuns, hem till mig och käkade, hämtade mamma & pappa från Arlanda
och sen åkte vi hem till Arvid och kollade lägenheten sen till slut åkte vi tre
hem till henne och hade det mysigt med Tomten är far till alla barnen och
drinkar, hade tänkt utgång men alla va trötta och otaggade så blev ingen !





Provade på en ny skuggning på sminkningen i går, brukar inte ha ögonskugga men
man blir så sugen nu när man får prova allt Mary Kay smink och blir så inspirerad
av Lindas sminkblogg ! Elmina blev typ sur, neej lägg av först ser du ut som en jävla
fotomodell sen så sminkar du bättre än ett proffs ! Haha hon är bara för söt, är verkligen
ingen fotomodell men hon kan verkligen få en att känna sig uppskattad och duktig, det
behöver ALLA ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0