Green pants

På söndags ska jag jobba som servitris med Elmina i Stockholm så
gick och köpte ett par svarta kavaj byxor att ha på mig. Fanns även
i grön, jag gillade dom verkligen och funderar på att köpa dom med !
De där med färgstarka byxor verkar vara en sån grej man hatar eller
älskar ! Jag gillar det, man ska inte vara rädd att prova på saker och
ting, gillar du det ska du skita i om andra inte gör det för det finns
ALLTID någon som inte gillar det man har på sig, tycker eller gör !
Wild and crazy kan bli galet snyggt ! Ta mig till exempel, brukade
inte alls gilla för mycket när det kom till kläder (då menar jag färger,
mönster, lager m.m.) men är en sån som älskar att prova mig fram !
Har ingen speciell stil, bara mig egen och vad jag känner för. Elmina
gillar inte att jag tog efter Nora på gotland, hon gillar mig stilren och
inte allt för galen haha men man ändras hela tiden. Att få inspiration
från andra och göra om det till sitt eget är riktigt kul ! Så va aldrig
rädd att prova på något nytt, och vi som är lite yngre passar oftast
i alla olika färger, det är mer när man kommer upp i åldern som det
är svårt att passa i alla färger, så passa på att frossa (säger tjejen
som älskar svart och grått haha)





Tips, en vit enkel topp blir underbart till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0